Då va det dags för en ny vecka..

Ja då var det måndag igen:) Helgen har varit både rolig och jobbig.. fredagen började med att jag följde med pappa och dem till stan, (jag hittade inget.) Och sen låg jag bara hemma i soffan. Senare under kvällen så kom pappa o dem hem och så hyrde vi film och myste. Efter en stund så blev jag så sällskap sjuk så jag ringde Anjelina så hon kom hit vid 00.00 och nanade hos mig:) När vi hade lagt oss i sängen så ringde Glaad, han var inte så nykter precis så då gick vi ner till Harrys och plockade upp honom. Sen körde vi hem honom till Huskvarna, plockade då samtidigt upp Emil och Martin och körde hem dem. :) Sen på lördagen så drog Anjelina och dansade och jag åkte upp och käkade på MC donalds:D

Senare på eftermiddagen så kom Anjelina tillbaka och jag färgade hennes hår och sen åkte vi hem till henne och hämtade kläder och dricka:) Sen hade vi förfest hos mig, Jacob kom hit en sväng och förfestade med oss:) Sen drog vi till centrum. Kvällen var mycket trevlig med mkt roligt folk, dock så kunde jag ha tagit det lite lugnare med alkoholen(A) Kvällen slutade med att jag somnade vid halv 4 i min mysiga säng.

När jag vaknade upp på söndan så mådde jag inte så jätte bra. Dock så får jag skylla mig själv! Det blev en hel del blandade känslor under lördagskvällen. Vaknade upp och såg att Emil hade ringt. Ringde upp honom och han frågade när han skulle komma hem med Honey. Hans pappa tog då telefonen och bjöd hem mig på fika hos Emils familj.:) Jag åkte dit, vilket var väldigt jobbigt då jag kände mig skit dum.. Men det gick jätte bra, skönt att prata med Emils föräldrar igen:) Sen drog jag hem och då kom Alex hit, så hade vi filmmys och sen så nanade hon hos mig:)

Idag så har jag och Alex varit på stan och jag hittade världens finaste och sötaste BH som jag bara var tvungen att ha:) Den va gränsfall för liten mend köpte den endå(A)

BH:n är köpt på New yorker i Jönköping;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0