Då va det gjort...

Igår så åkte jag, pappa, mamma, lillebror o lillasyster ner till tattoo art på ciggaren för att ta hål i min tunga. När jag kom dit så var det lite väntetid och tjejen innan mig skulle också ta hål i tungan. När vi satt där så va jag verkligen hur nervös som helst, jag skakade till och med. När det väl var min tur så visste jag inte om jag ville göra det längre, jag var hur nära som helst att backa ur. Men jag tog tillslut hål i tungan, vilket knappt kändes. Jag var beredd på att det skulle göra skit ont men jag reagerade inte ens när hon tog hålet. Hon blev jätte förvånad över att jag inte reagerade. Efter så kände jag mig lite yr och svimfärdig men det gick över rätt så snabbt. :) Nu är det iallafall soppa och yougurt som gäller i ungefär en veckas tid :/

Efter att jag tagit hål i tungan så följde jag med lillasyster till ED för att kolla på gymnasiet. Hon funderar på att gå Vård och omsorgsprogrammet som jag gjorde.:) Träffade några av mina gamla lärare, vilket var väldigt roligt:) Sen så mötte jag upp Anjelina på ED och så åkte vi upp till A6 en sväng. Sen följde hon med mig hem. Vid 9 tiden så började värken att komma i tungan, så jag bestämmde mig för att gå och lägga mig efter att Anjelina åkt hem.

Idag så är tungan jätte svullen och jag har rätt svårt för att prata. Men jag har inte så speciellt ont i dag:):) Just nu så sitter jag och väntar på att Alex ska bli klar och så ska jag möta upp henne:)

( Skulle tagit en bild på tungan, men tungan är för svullen så det ser inte så bra ut. Bild kommer så fort svullnaden lagt sig )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0