Det har varit en super mysig vecka...

I tisdags så drog jag ju hem till Anjelina för att ha bakmys.. Vi hade det super trevligt och det blev både lussebullar och pepparkakor. Sen så följde Alex med mig hem för att nana över:)



I onsdags så var jag, Alex, Fidde och Jacob i Ullared:D:D Först tog vi en sväng förbi Halmstad och hälsade på Fiddes farmor och sen drog vi till Ullared. Dagen var hel lyckad och det var super mysigt :) Vi va inte hemma fören vid halv 11:D Köpte dock inte så mkt som jag brukar göra, men det kanske beror på att jag nyss va där:P Sen så fick jag feber under natten så jag låg hemma hela torsdagen och bara tog det lugnt, vilket verkligen behövdes. Sen igår så var det egentligen meningen att jag och Alex skulle mysa framför tv:n och laga mat tillsammans vilket vi nästan gjorde. Vi gick iallafall och handlade mat på ICA och sen gick vi hem och lagade tacos:) Sen så tände vi massa ljus och satte oss i soffan och hade en mysig middag för två;) Sen skulle vi ha tittat på film men planerna ändrades och Alex drog hem till sin pojkvän och hans kompisar och jag följde med Jonna ut (Y) Det var verkligen inte meningen att jag skulle dricka men som vanligt så är det svårt att låta bli när man väl ska ut. Så jag och Jonna drog till Ztyle och förfestade och sen drog vi till centrum och träffade Jonnas "el" kompisar:D Jag hade iallafall en mycket trevlig kväll, och om jag minns rätt så bestämde jag och Jonna oss för att gå ut nästa fredag igen, vilket jag tror kan bli rätt svårt att få med Jonna på efter kvällens slut för hennes del;) haha, ibland så mår man inte så bra:P;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0