Metalsmak :/

Idag så har jag umgåtts med Alex, jag mötte upp henne på stan och så gick vi in på MC donalds och satte oss där och tjötade lite:) Efter att Alex fått ett samtal från sin pojkvän så hämtade han upp oss och körde hem oss till hans hus i Banarp då vi skulle passa hans lillasyster:) Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte runt och kollade lite på adventssaker, sent som vanligt /:

Nu ligger jag i sängen och har precis kollat på gårdagens och dagens avsnitt av paradise:D Jag verkligen älskar att Julia har kommit tillbaka och att Alexandra åkt ut :D Hoppas bara på att Julia skickar ut Johannes också.

Idag så har jag haft lite problem med min percing. Tungan har svullnat upp och jag har haft svårt för att prata ordentligt. Hoppas verkligen att svullnaden lägger sig tills i morgon. Jag har iallafall fått leva på yougurt, soppa och glass hela dagen idag, vilket jag kommer få fortsätta att leva på i ja typ en vecka till :/ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0