Nu va det ett tag sen igen

Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg igen.. Men som vanligt har det varit rätt mkt och jag har inte riktigt haft tid att sätta mig ner och skriva:) (Eller jag har inte haft lust att skriva då det varit rätt rörigt i mitt huvud.) Men nu känns det bättre igen och då känner jag att det är dags att börja skriva inlägg;) Julen har varit helt kanon, jätte mysigt och skönt att bara umgås med familj, släkt och vänner. Senare ikväll eller imorgon så kommer ett inlägg på vad jag har fått i julklapp:)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Träffade Anjelina på stan en sväng och hittade lite roliga saker:) Sen så har jag faktiskt inte gjort något speciellt.



Detta är lite av det jag köpte:) Jag måste bara säga att jag verkligen älskar New Yorkers Bh, de är skit snygga och hur sköna som helst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0