Pratstund med pappa

Jag frågade precis min pappa om jag fick ta valpar på min vovve. Pappa undrade varför jag ville göra det och jag sa att jag ville föra vidare Honeys underbara gener. Till svar fick jag, vilka gener? Det ända som din hund har som är positivt att föra vidare är att hon är sööt annars så finns det inget positivt med hennes gener, hon både bits och är envis och gör precis som hon vill. hehhe. visst har jag en snäll pappa?!:P Jag kan väl hålla med om att min lilla tjej har en egen vilja och gör precis vad som hon vill, men det är väl bara gulligt;) Så det blev inget mer med det, får väl vänta tills jag flyttar hemifrån;) Min bebis är iallafall det bästa som finns, och i morgon så ska jag klippa henne;)

Nu ska jag sova och försöka att inte tänka för mkt på allt som snurrar i mitt huvud:) I morgon ska jag iallafall träffa Alex på förmiddagen och Annie ska nana över hos mig:)

Natttiii!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0