Saknar :/

Början på denna veckan har varit riktigt seg och tråkig, då jag legat hemma hela veckan och varit sjuk:( tyvärr så är jag fortfarande inte frisk.. Håller tummarna för att jag ska må bättre i morgon. Under dessa dagar så har jag kommit underfund med att man verkligen saknar att ha någon hos sig när man är sjuk. Jag har alltid varit van vid att ha dig hos mig både när jag varit frisk och sjuk vilket är en stor omständighet just nu. Jag är inte riktigt van vid att få klara mig helt ensam, vilket har känts väldigt jobbigt under dessa dagar. Det har fallit tårar ner för min kind ett par gånger och jag har känt mig som världens ensamaste:/ Jag vet att man blir känslomässig när man är sjuk och inte orkar göra så mkt, men jag vet också att jag saknar att ha dig vid min sida. Det är tufft, men det kommer att bli bättre igen. Det vet jag, för jag känner mig mkt starkare nu än vad jag någonsin gjort tidigare och det är faktiskt skönt att få kunna få gråta ut ibland. Allt kommer att lösa sig, men just nu är det som det är:)

På fredag blir det förhoppningsvis utgång och på lördag drar vi till Göteborg:) Hoppas bara på att jag blir frisk tills dess:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0