stallet...

Idag har jag spenderat den mest tiden ute i stallet med Anjelina.:) Alltid lika roligt att åka ut till stallet med henne:) Vi började iallafall med att borsta hästen och sen så tog vi en sväng, tyvärr så gick det inte att rida då det tyvärr var för mycket snö :( Kanske blir nästa gång. Vi ska iallafall dit nästa torsdag igen:) Hoppas bara att jag hinner att hitta ett par ridskor och ett par ridbyxor tills dess.

Jag bara måste säga att jag älskar Louises hundar. (Louise är hon som har hästarna.) Jag vill bara ta med båda hundarna hem och gosa med dem, men tyvärr är de lite väl stora för våran lilla lägenhet mitt i stan:( Får passa på att mysa när jag är där ute:)




Sen när jag kom hem så kom Emil hit en stund:) Vi satt och snackade lite om allt, vilket både kändes skönt men samtidigt lite jobbigt :/ Efter det åkte han hem och jag blev rätt känslomässig som vanligt, men det känns bättre nu igen. Jag vet att jag behöver detta, vilket jag verkligen kommit underfund med under den senaste veckan. Det kommer nog bli bra tillslut, det tar bara tid, vilket det måste få ta.

I morgon är första fredagen på 6 veckor som jag faktiskt inte ska ut (A) Jag ska nog bara vara hemma och ta det lugnt om ingen annan har några andra planer förutom utgång:P Ne, nu är det läggdags, ska bara skölja munnen och percingen med det bakteriedödande medlet och sedan sätta på radion så att jag kan somna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0