Äntligen :):)

Idag så kom äntligen min efterlängtade Rosa Svea mössa :):) Beställde den på nätet för ett par dagar sen, då jag slarvat bort min röda svea mössa:/ Denna gågen blev det en bebis rosa mössa :D Den är ur läcker och jag bara älskar den. Det finns verkligen inget roligare än att nät shoppa:) Man slipper gå i affärer och trängas och man kan titta i lugn och ro :) I love it :) Lite senare ikväll måste jag gå in och se om jag hittar en jacka till min vovve, som redan nu skakar så fort vi kommer utanför dörren :( (och det har inte ens hunnit att bli minus grader :S) Hoppas att leveransen av jackan går lika fort som den gjorde på mössan, så att min älskling slipper att frysa:)



Ne, nu är det dags för ett läkarbesök idag igen.. :) Mamma kommer och hämtar mig om en halv timme så att jag slipper gå till läkaren själv(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0