Blogga eller inte?!

Igår satt jag och funderade på hur det blev med mitt bloggande som jag lovade mig själv för ca: 1år sen :/ hmmm. Bestämde mig för att gå in och kolla och precis som jag trodde så hade jag skrivit ett inlägg... jag får ta och skärpa mig nu. Nu lovar jag att jag ska blogga minst ett inlägg per dag (A) Får se hur det går denna gången.

När jag vaknade i morse och tittade ut genom fönstret så var det bara slask kvar efter snön:( Jag hatar att bo mitt i stan under vintertid, det är bara slask istället för snö:( Vill ha snö :D Jag hoppas verkligen att denna vintern blir likadan som förra vintern, med massor av snö:) Ne nu ska jag inte sitta här o slöa för nu måste jag sätta igång och plugga:/ Ska försöka koncentrera mig på pluggandet en liten stund innan det bär av till läkaren.

Bilden togs förra året:)
Min lilla älskling i snön förra vintern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0