Fira Alex och utgång :)

Äntligen så ligger jag hemma i sängen efter en helt underbar dag med världens bästa folk :) Dagen började med en mysmorgon. Sedan bar det av till stan, hittade present till Alex, body o ansiktskrubb, ansiktsmask och en vin flaska :D Men desvärre så hittade jag inget som jag skulle ha på mig under kvällen :/ Sedan drog jag iaf ner och åt på vår restaurang, fläskfilé som verkligen är det gooaste jag vet :) Kanske inte så intressant men det var iaf gott :D Sedan blev jag hundvakt till världens snällaste hund, förutom min lilla plutt.. va ute och gick en timme, vilket resulterade i att allt blev super jäktigt efter det. Hann knappt hem innan Annie kom.. Så då blev det till att duscha samtidigt som Annie satt på toalocket och försökte att vara social med mig, kanske skulle kommit på att jag skulle duscha lite tidigare?! Men som sagt, alla mina vänner har lärt sig att jag är rätt dålig på att planera saker i tid. Ibland tror jag att jag har hur gott om tid som helst och sen är plötsligt klockan alldeles för mycket. Ska försöka bli bättre på att planera, men dock så är det nog ett hopplöst fall:P(A) Iaf så gjorde vi oss iordning och sen bar det av till Jeansens för en mysigt måltid med Alexandra, Annie och Ivana :D Maten var super god och sällskapet var helt underbart:) Efter maten drog vi hem till mig för att förfesta en liten sväng, sen bar det av till CENTRUM :D Kan nog inte beskriva kvällen mer än galen... :D O nu ligger jag här, helt ensam i en stor säng :( skulle vara mkt mysigare med sällskap (A)


Naae, nu ska jag försöka sova för klockan är alldeles för mycket och i morgon ska jag hämta min vovve, som jag saknar hur mkt som helst:(<3

Pussokram<3


Kommentarer
Postat av: Hemlig

Ja, det skulle ju inte vara fel att göra dig sällskap i den stora sängen. (;

2010-12-10 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0