Jag har världens roligaste hund

Idag har jag mest tagit det lugnt. Drog ner till hemmakväll för att köpa lite godis och cola, sen har jag bara varit hemma. Det blir nog en lugn kväll i dag, hade tänkt att dra till Karlssons för att gå på makeupmodevisningen men jag tror jag skippar det:)

I morse vaknade jag av ett jag fick ett mms av monica som varit hundvakt till Honey under gårdagen. MMS:et innehöll en bild på min sööta hund med en tutte i munnen. :) Jag tror aldrig att jag skrattat så mkt som när jag såg bilden. Och nu släpper hon inte tutten en ända sekund.. Hon går med tutten i munnen hela tiden och så fort man kommer nära så springer hon:P Hon är livrädd för att ja ska ta ifrån henne den:) Och när hon har den i munnen så blir hon jätte trött så hon nästan somnar med tutten i munnen:) Så jäkla sööt. Här kommer några bilder på min älskling med napp i munnen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0