Myskväll med hemmaspa

Kom precis ut ur en varm dusch :) Har både skrubbat hela kroppen och hunnit med att smeta in ansiktet med en hemmagjord ansiktsmask. Det var första gången jag testade att göra min egen ansiktsmask och jag blev faktiskt helnöjd, ansiktet blev jätte lent.:) Desvärre så var lukten kanske inte den bästa:/ Får byta lukt till nästa gång. Jag måste testa den ett par gånger till innan jag lägger ut receptet på ansiktsmasken :):) Jag kan ge en liten ledtråd ansiktsmasken innehåller honung ;) 



Just nu ligger jag i pappas säng och myser med godis och coca cola framför datorn, med Honey brevid mig:) Borde egentligen plugga lite till men vet inte om jag orkar ta fram böckerna:/ Det får nog bli mer plugg imorgon.


Kommentarer
Postat av: Johanna P

Vad mysigt Mickan! Blir också sugen på att göra egen ansiktsmask! PUSS

2010-11-11 @ 06:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0