Ta hål i tungan?!

Nu var det väldigt länge sen jag bloggade :/, jag vet.. men det finns en anledning till det. Det har varit en väldigt tuff vecka med mkt blandade känslor. Vill helst kunna radera förra veckan från mitt liv men tyvärr så går det ju inte.. Men man kan ju se det på det sättet att det har fått mig till att må mkt bättre nu. :) Just nu mår jag bättre än på länge och jag känner att det blir lättare och lättare för varje dag att klara mig själv, vilken är ngt som jag är jätte glad över. Trodde aldrig att jag skulle klara av det men det visar sig mer och mer att jag gör det. Jag hoppas bara att jag kan fortsätta att känna såhär. Jag har alltid hatat när folk har sagt "det löser sig." Självklart löser det sig på något sätt men frågan är på vilket?! Man kan inte säga att det löser sig för det är klart att det gör det, men hur? Men för en gångs skull så har det faktiskt löst sig på det bästa sättet vilket är väldigt skönt:) Nu känner jag att jag äntligen kan börja hitta tillbaka till mig själv och kunna känna att jag klarar mig ensam. Det är verkligen en fantastik känsla...

Som sagt det har varit tufft men det är bättre än på länge nu:) Och till alla som känner för att ge upp, gör inte det för det blir bättre, även fast allt kan verka hopplöst. Lollo ringde innan och frågade om hon kunde komma förbi en stund så nu har hon precis gått härifrån..

Idag har jag iallafall varit hos läkaren på morgon, fick gå upp tidigt :(:( Sen har jag träffat farmor en sväng och nu på kvällen fick jag med min pappa upp till A6 för att köpa skor:) Och som vanligt så blev det inte ett par skor utan det blev ett impulsköp, med 4 par skor :):) Så nu klarar jag mig förhoppningsvis under hela vintern:) Jag älskar verkligen när jag är på shoppinghumör:D Finns inget bättre och roligare! I morgon ska jag iallafall ta hål i tungan vilket jag är super nervös över, vet inte om jag vågar:S Sen så ska jag träffa Anjelina :D



Natti, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0