Spotify m. fallen

Just nu sitter jag och chillar i soffan med spotify :) Jason Derulo, fallen.. älskar denna låten. Man blir så nykär att det pirrar i hela kroppen när man lyssnar och man längtar tillbaka till Spanien i sommras:) I morgon blir det iallafall till att fira min älskade sötnos Alex, med ett gäng härliga tjejer och ett restaurang besök, sedan blir det till att tagga utgång med roligt folk:) Kom precis på att jag inte har en anning om vad jag ska ha på mig i morgon?! hmmm:/ Får nästan ont i magen bara jag tänker på det. Att det kan vara så svårt att bestämma vad man ska ha på sig :/ Det är nog något som alla tjejer vet hur det känns. aja, blir kanske en sväng upp till A6 i morgon och inhandla något nytt :) Just de, nu höll på att glömma att jag ska fixa mina naglar i morgon också :):) wiiiiii :D 
 
Ne om jag skulle ta och bädda upp min goa säng och krypa ner under duntäcket för att fösöka sova ett par timmar innan det blir dags att förbereda sig för en toppen dag/kväll:)


Jag och Alex i Spanien i sommras:) Jag vill vill vill tillbaka :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0