Bara en vecka kvar till jul :O

Shiit jag kan verkligen inte förstå att det är fjärde advent idag och mindre än en vecka kvar till julafton :O Tiden har gått så himla fort den sista tiden, känns som om att jag nyss kom hem från Egypten, fast det är över 5 veckor sen.. Helt otroligt! ;D

Denna helgen har iaf varit helt underbar, i torsdags så låg jag hemma och tog det lugnt tills Olof hörde av sig och frågade om jag ville komma hem till honom och spela NHL med honom och Glaad, så dem kom och mötte mig vid 1 på natten:P så satt vi uppe och spelade Nhl och sen satte vi på en film. Det blev en lång natt och jag kom inte i säng fören vid 6 på morgonen. Men det var en trevlig natt :D Sen på fredagen så åkte jag hem till min kära far och tog det lugnt. Vid 11 så blev jag så uttråkad så jag drog ner till Ztyle och hälsade på min lillebror och Lollo:D Sen blev det nattmat på Mc donalds. I går så vaknade jag upp och såg att klockan blivit lite väl mkt så jag fick skynda mig in i duschen och sen kom Jonna och hämtade mig. Sen blev det förfest hos Jonna och Anton, redan kl. 4 på eftermiddagen:P Sen kom iaf Emil, Martin, Markus Dahlander, Bojje, Niklas och Kulig, och sen drog vi vidare till Annies 21 års fest, :) Det var trevligt att träffa folk men sen drog jag och Jonna vidare för att kolla läget på Ztyle där Lollo hade sin 19 års fest. Efter det blev det centrum och sen Sliver där vi träffade fina människor. Kvällen slutade med att jag gick barfota till bilen och sen fick vi skjuts av Antons kompis till Mc donalds. Maten åt jag hos Jonna och sen var hon och Anton så gulliga så de bäddade till mig i vardagsrummet ( fick till och med 2 nallar. ) visst är dem gulliga;) Somnade iaf väldigt fort och när jag vaknade idag så mådde jag hur bra som helst trots att det blev väldigt mkt dricka under lördagen. :D Idag har dagen innehållit A6 och stan med pappa, Johanna och Olivia och sen blev det fotboll City-Arsenal, vilket inte gick jätte bra då Arsenal förlorade.

 Helgen har trots allt varit väldigt härlig och det har varit roligt att träffa allt folk. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0