Dag för dag lista :D

Dag 1 - Bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 3 - Vad kärlek är för mig
Dag 4 - Min största saknad
Dag 5 - Min drömkille
Dag 6 - Min favorit årstid och varför
Dag 7 - Innehållet i min väska
Dag 8 - Vad jag skulle göra om jag fick 10 miljoner
Dag 9 - En dålig vana som jag önskar att jag inte hade
Dag 10 - Min familj
Dag 11 - Om 10 år...
Dag 12 - En bild på mig för 1 år sen och en kommentar
Dag 13 - Min största rädsla
Dag 14 - Något som jag ångrar
Dag 15 - Mina svagheter
Dag 16 - En person jag vill byta liv med för en dag, och varför
Dag 17 - Någon känd person som jag ser upp till
Dag 18 - Ett starkt minne/ögonblick
Dag 19 - En låt som får mig att gråta och varför
Dag 20 - En låt som får mig att le och varför
Dag 21 - Min högsta önskan och kärlek

Eftersom alla andra gör detta så tänkte jag att det kan vara dags för mig att testa och göra det jag också. Jag kommer alltså i 3 veckors tid svara på varje fråga och skriva om ämnet. Förhoppningsvis kommer ni känna mig bättre än någonsin mina kära bloggläsare. Detta gör jag för att jag har sett att jag har fått väldigt många bloggläsare på sista tiden, vilket är super roligt :D Nu ringde precis lillebror så jag måste åka och hämta honom:D Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0