Feber :/

Denna natten har varit jätte jobbig och lång, har vaknat flera gånger och yrat och pratat med mig själv om saker som inte ens hänger ihop :/ När jag vaknade imorse hade jag iaf feber, vilket gjorde att jag tyvärr va tvungen att ställa in att träffa Mimmie på A6. Sen somnade jag iaf om och vaknade vid halv 1. Nu ligger jag i soffan hos pappa, har precis fått i mig lite frukost.. Om ett par timmar kommer mamma och hämtar mig och om jag orkar så ska jag försöka baka lite julgodis tillsammans med mamma o syster. Annars får jag väl sitta och titta på när dem bakar. Dagen i dag kommer iaf bli väldigt lugn...



De blir nog till att baka, knäck, kola, rocky road och mazartkulor :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0