Måste jag ta ut mina bröstinplantat/silikon ?

Dagen började inte så jätte bra, vaknade av att jag fick ett meddelande på facebook kl 6.45, och efter det så kunde jag inte somna om. Jag tog då täcket och kudden och gick ut och la mig i soffan och satte på julkalendern :D Dettta årets julkalender är faktiskt riktigt bra, så alla ni som inte har sett den, ni måste kolla på den :) Sen somnade jag tillslut i soffan och vaknade upp av att min hund stod på mig och pussade mig i hela ansiktet, mysigt uppvaknande:)

Igår så kom iaf mina klänningar som jag beställt från Nelly, vilket var en besvikelse då ena klänningen var väldigt lång (kanske kan ha den på julafton, men den är verkligen ingen nyårsklänning), och den andra var för tajt över brösten. Så nu måste jag  börja leta efter en ny klänning innan nyår, vilket kan bli rätt tajt, då det drygt bara är en vecka kvar. :/:/
Och nu måste jag ringa till medical center där jag gjorde min bröstförstoring, efter allt jag har hört på nyheterna. Det är ca: 1000 svenskar som har dessa inlägg och jag är riktigt orolig över att jag har de inläggen som är farliga för kroppen, om det är så, så måste jag göra om min operation. JAG VILL INTE!!!!! Nu är det bara till att hålla tummarna för att det inte är så. Jag vill verkligen inte göra om operationen, för det var nog det värsta jag någonsin varit med om och tänk om brösten blir sneda eller konstiga. Jag är faktiskt nöjd över mina, trots att jag många gånger önskat att jag gjorde dem större. Tror inte min rygg hade orkat med mer tyngd över brösten.
Ne nu måste jag ringa samtalet, håll tummarna!
http://hd.se/utrikes/2011/12/20/franska-brostimplantat-ska-bort/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0