Minijul m. familjen :D

Har precis kommit hem till mamma för att fira våran vanliga traditionella minijul som vi alltid gör dagen innan julafton :) Så ikv blir det julmat, ostkaka och en massa godis. Sen blir det paket leken och bingolotto :) Som vanligt så blir jag pålurad en massa onödiga saker när jag är och handlar, vilket denna gången var en dubbellott ( jag hade tänkt nöja mig med en vanlig bingolott, men gubben lyckades övertala mig i affären och jag lyckades få med mig min lillebror till att köpa en också.;) Så nu håller jag tummarna för att jag eller bror min vinner två bilar ;) de hade inte varit helt fel såhär dagen innan julafton. Hoppas att alla får en underbar kväll :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0