On my way home..

Då sitter man på tåget igen, känns nästan som att det är det enda jag gör för tillfället... Idag har varit en helgo dag. Dagen började med lunch med fina Anna, alltid lika trevligt:) Sen hem för att göra mig iordning inför en lååång kvällskurs i Skövde. Men för en gångs skull så kan jag inte påstå att lektionen inte var intressant, det räckte med att kolla på läraren så blev allt så mkt bättre:) Han såg precis ut som Joel Kinnaman, o då kan man tala om kopia:) Lätt världens bästa och snyggaste lärare(a) Synd att vi inte kommer ha honom mer... Aja på tal om
inget så har jag äntligen börjat med mina P-piller igen vilket känns som en enorm lättnad:) Slippa ha sådana mensvärkar.. Ska bli jätte skönt.
Nehe, nu ska jag ringa mamma för att se om hon och Honey kan komma och möta mig när jag är framme:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0