Skönaste jobbkvällen på länge;)



Igår var nog den bästa jobbkvällen på länge:)Det var lagom mkt folk och alla var super trevliga. Konstigt nog så var de inte det vanliga folket som "hängde" på Ztyle utan det var mkt mer yngre;) Vilket aldrig är fel;) Sen är det heller inte så fel att bli lovad ett iphone skal från 3 butiken på A6, men tyvärr så hann jag aldrig åka upp dit idag. Får ta det i veckan:D Ne men kvällen var hel go och det var roligt o jobba för en gångs skull. Sen när vi stängde så tittade Martin och Emil förbi och höll mig sällskap undertiden jag städade, vilket inte är så dumt det heller. Idag blir det nog inte lika roligt att jobba då Pretty Maids kommer att spela på Ztyle och det är redan hur mkt förköp som helst. Så det kommer troligvis bli fullt upp ikv. Kul att ha ngt att göra men det är roligare när det är lite mindre folk så att man kan vara social och stå och små prata lite med gästerna. Nehe nu måste jag ta en dusch och börja sminka mig, för om ett par timmar är det jobbtime. Ha en trevlig lördagskväll alla fina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0