Tårarna bara rinner:(

Jag kan inte hjälpa det men tårarna bara rinner ner för kinderna:/ Det är första gången på länge som jag gråter. Blicken du gav mig ikv, hur ska jag någonsin kunna undgå den? Jag kan inte förklara med ord hur jobbigt det är att se dig i ögonen och säga att det är dags att gå vidare. Att se din blick, att dina tårar är nära att falla längst med kinderna..Du kommer alltid att vara min allra bästa vän och jag kommer alltid att älska dig. Vet inte vad jag ska säga, känner mig helt tom:/ Allt kommer bli bra, hur jobbigt dt än känns för dig just nu.. Jag kommer alltid finnas för dig<3


Kommentarer
Postat av: tilda

sv; kul att du tycker det!

den finns på gina tricot och kostar bara 299:-

tror jag det var :D

2011-12-15 @ 18:56:11
URL: http://holesom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0