Jobb och A6:D


Idag började dagen med jobb uppe på vår restaurang på Jönköpings flygplats. Det blev ett fåtal timmar under lunchen:) När jag kom hem så lurade jag med mig pappa upp till A6 för att köpa lite nödvändiga grejjer samt byta lite. Det blev lite smått och gott, men tyvärr så kunde jag inte byta skorna.:/ Får väl ställa in dem i garderoben istället och hoppas på att jag kommer använda dem ngn gång iaf (A) Nu sitter jag och degar och väntar på att ngn vill hitta på ngt roligt:D Sen till dagens höjdpunkt, lillebror tog körkort idag, grattis till honom:D<3 Jag ska snart ändra design på min blogg, detta ska jag försöka hinna med under denna veckan (A)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0