Dag 1

Den 27 december la jag upp dag för dag listan för att jag skulle börja med den på en gång, idag är det den 17:e, över 2 veckor senare så tar jag äntligen tag i det och börjar :O Va ska man säga, glömsk?!

Dag 1, 10 fakta om mig + bild på mig själv

* Många tycker att jag är dum i huvudet när jag säger att jag faktiskt tycker om och plugga. Men det är sant! Jag är en tjej som tycker att det är rätt roligt att plugga. Jag pluggar hellre än att jobba. Sen kanske det beror på att jag har rätt lätt för skolan, jag har aldrig haft så svårt för att plugga, det mesta har satt sig i huvudet rätt snabbt. Så förmodligen så beror det nog på det;)

* Jag är riktigt morgontrött, och om jag råkar vakna på fel sidan så är jag inte lätt att ha att göra med på morgonen.:P

* Jag är såååååå beroende av tuggummi :D Kan verkligen inte få nog av det. ;)

* Min allra bästa accessoar är klockor, det är också något som jag inte kan få nog av. Älskar att variera klockor till olika klädesplagg. Om jag får välja så köper jag hellre en klocka än en tröja. :)

* Jag har en tatuering på min fot. Det är två små hundtassar som står för min älskade bebis Honey. Kommer inom den snaraste framtiden att lägga till hennes namn vid tassarna:)

* Oh ja, jag har opererat mina bröst. Vet att jag har fått många kommentarer om dem och jag vet att folk kanske inte har ngn förståelse för hur man kan operera brösten. Men jag anser att det är upp till var och en. Är man inte nöjd med sig själv och att man går och mår dåligt över ngt så tycker jag att det är bättre att man gör ngt åt det än att gå och må dåligt. Många sa till mig att jag inte skulle må bättre efter ja opererat mig, att självförtroendet inte skulle bli bättre, men alla de som sa det hade fel. Mitt självförtroende har ökat och jag är mkt mer nöjd över hur jag ser ut nu :)

* Jag har väldigt svårt för att släppa in nya personer i mitt liv, det tar ett bra tag innan jag kan lita på nya personer.

* Jag älskar choklad, finns verkligen inget bättre :D:D:D

* Jag är världens dåligaste förlorare, har och kommer aldrig klara av att förlora. När jag var liten och spelade basket och vi förlorade hade jag hur svårt som helst för att ta motståndarna i handen och tacka. Jag vet att det inte är bra att vara de men jag kan verkligen inte hjälpa det, är jätte tävlingsinriktad när de väl gäller:)

* Jag feströker.... det är verkligen inget som jag är stolt över, och jag kommer verkligen försöka lägga av med det när jag festar. För egentligen finns det inget positivt med att röka, det kostar en massa och man luktar jätte äckligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0