Jobbig dag :(

Dagen idag började inte på bästa sätt. Kände redan när jag vaknade att jag hade ont i magen och hade en jobbig nervös känsla. Det blev heller inte bättre av att veta att jag ska vara ensam hemma hela helgen och att jag har tenta i juridik imorgon :/ Jag har knappt pluggat något, inte ens öppnat böckerna och nu känner jag att den ångesten börjar krypa fram.. Men jag har bara mig själv att skylla :/ Ska sitta uppe hela natten med lagboken framför mig. Det kommer bli en lång natt. Idag har jag iaf spenderat dagen med min älskade farmor som alltid gör mig på bättre humör, älskar dig farmor <3 Och nu sitter jag hemma hos pappa och Johanna och myser med min lillasyster Olivia :) Tack alla ni som visar att ni finns där för mig, älskar er alla mina kära vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0