Ska snart sova

La mig i sängen för en stund sen, ligger och leker lite med min telefon samtidigt som jag känner hur ångesten börjar komma tillbaka över att jag ska åka till Skövde imorgon och stanna där ett par nätter. Kan inte beskriva hur jobbig den känslan är:/ Vill helst av allt stanna här, men jag vet att jag inte kommer orka pendla hela tiden.. Som tur är har världens finaste vän Ellen erbjudit sig att sova hos mig imorgon, så då blir de godis från hemmakväll och massa mys:) Tur att jag har så underbara vänner som ställer upp. Så jag hoppas att dessa dagar kommer gå riktigt fort så att jag snart ligger i sängen i Huskvarna igen med min älskade bebis.
Nehe dags att sova och sluta oroa sig.
Godnatt .<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0