Skön söndag :)

Dagen började med att jag gick upp vid 12 och åt frukost (blev mest godis) och sedan gjorde jag mig iordning. ;) Åkte sedan för att träffade Anna en sväng, vilket alltid är lika trevligt:) När jag kom hem så bestämde jag och mamma oss för att dra upp till öxnehaga, jag för att springa och mamma för att gå:) Vi tog el- ljusspåret på 3,7 km;) Jag sprang fram och tillbaka;) Efter det så åkte vi hem. Det blev en snabbdusch och en del plugg. Efter att jag pluggat färdigt drog jag till Olof en sväng, där Glaad också va för att kolla på Disney filmer och spela NHL ;) De bästa av allt var att jag va så nära på att vinna över Glaad;) Kvällen var iaf mkt trevlig. Olof körde nyss hem mig, så jag la mig precis i sängen och ska försöka sova. Men först blir de mys med bebisen. :) Imorgon blir det stan med Mimmi klockan 10 ;)
Nattii <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0